loading...
وبلاگ سرگرمی و تفریحی
کانال تگرام

آپلود عکس
شارژ
تعهد وبلاگ خانه سرگرمی به قوانین جمهوری اسلامی ایران

این وبلاگ نتایج موتورهای جستجو همچون گوگل،بینگ و یاهو را به صورت یکجا در اختیار شما قرار می دهد.

چنانچه مطلبی خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران در وبلاگ درج گردیده است لطفا ما را اطلاع دهید تا در اولین فرصت از روی وبلاگ حذف گردد.

 

هدف ما ارائه بهترین نتایج مرتبط با جستجوی عبارت مورد نظر به شماست.

پذیرش نویسنده

مهندس دلوش زئی بازدید : 177 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و عاشقانه سامان جلیلی به نام آرامش + متن آهنگ

ترانه : شهرام جلیلی / تنظیم : حامد برادرام / موزیک : شهرام جلیلی

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام آرامش

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام آرامش

برای دانلود آهنگ جدید به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ سامان جلیلی به نام آرامش

همه دنیای منی دنیاتم بیا دنیام و با قلبت یکی کن

میدونی عاشقتم هستم بیش از حد کنارم عاشقونه زندگی کن

اینکه میفهمی حرفام و از چشمام چه حال خوبی به احساس من داره

نگاهمون رو برنداریم از هم حالا که چشامون به چشمام افتاده

من این عاشقی رو با تو دوست دارم منو از دنیای عاشقی نترسون

نگیر لبخند شیرینت رو از من انقدر فکر و قلبم رو نلرزون

همین آرامشی که از تو دارم منو پابند این زندگی کرده

اگه نباشی یه لحظه کنارم دلم بی وقفه دنبالت میگرده

تگ دوم آهنگ

با تو میشه دل بست و عاشق شد سخته حتی نفس کشیدن بی تو

خودت میدونی اینو اما میگفم همه عمر و زندگی منی تو

به این دلبستگی ها وابستم کن من از چشمای تو دنیا رو دیدم

تو که باشی همه دنیا رو هیچ همه دار و ندارم رو هم میدم

من این عاشقی رو با تو دوست دارم منو از دنیای عاشقی نترسون

نگیر لبخند شیرینت رو از من انقدر فکر و قلبم رو نلرزون

همین آرامشی که از تو دارم منو پابند این زندگی کرده

اگه نباشی یه لحظه کنارم دلم بی وقفه دنبالت میگرده

آهنگ با کیفیت ۱۲۸

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • اطلاعیه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 350
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 31
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 556
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 9,367
  • بازدید سال : 52,574
  • بازدید کلی : 370,867
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات

    مکان تبلیغات